تست و بازدید شبیه ساز توسط مدیر عامل جامعه


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : یک شنبه 22 آذر 1394
بازدید : 807
نویسنده : زهرا ارژنگي

تست بعضی از قسمت های شبیه ساز توسط مدیر عامل جامعه هلیکوپتری ایران در سایت 3 مجموعه





:: موضوعات مرتبط: , , ,
:: برچسب‌ها: شبيه ساز هليكوپتر , هليكوپتر , ساخت هليكوپتر , ساخت ماكت هليكوپتر , ماكت هليكوپتر , سميلاتور هليكوپتر , ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
مجید عباسی در تاریخ : 1396/8/18/4 - - گفته است :
سلام عرض ادب خدمت استاد بزرگوار مشورتی خواستم بکنم باحضرت عالی در باب ساخت هلیکوپتر
مجید عباسی هستم مدیرعامل تولیدی ورزشی وگاتی
ممنون میشم که شماره تماس شمارو داشته باشم 9338474700
پاسخ: با سلام و تشكر ببخاطر ابراز علاقمندي شما به اين فناوري لطفا با شماره 09153582271 تماس بگيريد.

/weblog/file/img/m.jpg
محمد زنديه در تاریخ : 1394/10/12/6 - - گفته است :
با سلام و حسته نباشيد خدمت آقاي اخگري عزيز.باز هم همت و غيرت شما كه با امكانات بسيار محدود تونستيد اين شبيه ساز رو تا اين مرحله برسونيد.اگه در جريان اتفاقهاي ماقبل اين كار نيودم شايد مثل بقيه بهش نگاه ميكردم.اونهايي كه كلي امكانات دارن و كاري نميكنن بايد خجالت بكشن...به اميد موفقيت شكا و همكارانتون در اين پروژه....راستي من هم عضو جامعه هستم درسته كه دور از شما هستم اما دلم با شماست و دوست دارم توي پروژه ها كمك كنم.حتي اگه شده به اندازه سر سوزن.قابل بدونيد در خدمت هستم....
پاسخ: با سلام ممنون از شماا كه ما را براي ادامه كار دلگرم مي كنيد.

/weblog/file/img/m.jpg
seyed hossein aberoomand در تاریخ : 1394/9/24/ihs - - گفته است :
خدا قوت خسته نباشید برای شروع بد نیست ... ولی جا برای بهتر شدن خیلی داره
پاسخ: ممنون و تشکر

/weblog/file/img/m.jpg
مجید عباسی در تاریخ : 1396/8/18/4 - - گفته است :
سلام عرض ادب خدمت استاد بزرگوار مشورتی خواستم بکنم باحضرت عالی در باب ساخت هلیکوپتر
مجید عباسی هستم مدیرعامل تولیدی ورزشی وگاتی
ممنون میشم که شماره تماس شمارو داشته باشم 9338474700
پاسخ: با سلام و تشكر ببخاطر ابراز علاقمندي شما به اين فناوري لطفا با شماره 09153582271 تماس بگيريد.

/weblog/file/img/m.jpg
محمد زنديه در تاریخ : 1394/10/12/6 - - گفته است :
با سلام و حسته نباشيد خدمت آقاي اخگري عزيز.باز هم همت و غيرت شما كه با امكانات بسيار محدود تونستيد اين شبيه ساز رو تا اين مرحله برسونيد.اگه در جريان اتفاقهاي ماقبل اين كار نيودم شايد مثل بقيه بهش نگاه ميكردم.اونهايي كه كلي امكانات دارن و كاري نميكنن بايد خجالت بكشن...به اميد موفقيت شكا و همكارانتون در اين پروژه....راستي من هم عضو جامعه هستم درسته كه دور از شما هستم اما دلم با شماست و دوست دارم توي پروژه ها كمك كنم.حتي اگه شده به اندازه سر سوزن.قابل بدونيد در خدمت هستم....
پاسخ: با سلام ممنون از شماا كه ما را براي ادامه كار دلگرم مي كنيد.

/weblog/file/img/m.jpg
seyed hossein aberoomand در تاریخ : 1394/9/24/ihs - - گفته است :
خدا قوت خسته نباشید برای شروع بد نیست ... ولی جا برای بهتر شدن خیلی داره
پاسخ: ممنون و تشکر


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


به وب سایت جامعه هليكوپتري ايران Iranian Helicopter Society خوش آمدید. اميدواريم مطالب قرار داده شده در اين وب سايت بتواند بخشي از نياز شما را پاسخگو باشد.

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 58
بازدید دیروز : 6
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 58
بازدید کل : 63678
تعداد مطالب : 167
تعداد نظرات : 80
تعداد آنلاین : 2

RSS

Powered By
loxblog.Com